پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اقدامی تروریستی علیه ملت ایران و پاسدارانش حادثه ای تلخ را رقم زد و سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولودهای شوم آنها را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی به نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بسم رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

حضرت آیت الله موسوی جزایری

نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان

با سلام و تحّیات

بار دیگر اقدامی تروریستی علیه ملت ایران و پاسدارانش حادثه ای تلخ را رقم زد و سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولودهای شوم آنها را به تصویر کشید.

خبر شهادت جمعی از مردم خطه قهرمان اهواز که به واسطه مزدوران قسی ‌القلب و نامسلمانان تاریخ، به روی زن و کودک و مردم بیگناه آتش گشودند، دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت اما این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز، حضرت عالی و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت عرض می نمایم و به همه آنها علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha