پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 پیکر شهید مدافع حرم

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: بخواب رفتگان داخلی، باید قدرمدافعان حرم را بدانند ودرمقابل عظمت آنان تعظیم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مقامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز اظهارداشت: این حادثه نشان داد، اگر حضوربه موقع و هوشمندانه مدافعان حرم درشامات و عراق نبود، نه تنها درمرزهای کرمانشاه و خوزستان می جنگیدیم، بلکه بایستی مادران، خواهران وکودکانمان را از دست تکفیرهای مزدور و اجنبی در شهرهایمان نجات می دادیم.

وی افزود: برخی ناآگاهان داخلی باید قدرمدافعان حرم رابدانند و در مقابل عظمت آنان تعظیم کنند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه به لیبرال های دلسوخته غرب هشدار داد و تصریح کرد:حوادث تروریستی و کشتن مردم درهرکجای دنیا که باشدمحکوم و موجب تنفرست، ولی سوال این است که چرا سران غرب این حادثه تروریستی را فورا محکوم نکردند؟ چرا وقتی حادثه کوچکترازحادثه اهواز دریکی ازکشورهای غربی اتفاق می افتد، هنوز خبرآن به طورکامل پخش نشده بعضی فورا آن رامحکوم واظهارهمدردی می کنند؟.

وی عنوان کرد: عامل اصلی تروریست  درجهان خودمدعیان دروغین حقوق بشرغربی هستند، پس معنا ندارد، دولت های غربی فورا محکوم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مقامی گفت: خود باختگی فکری، روحی و روانی و وابستگی اندیشه ای لیبرال های داخلی و نداشتن باورملی به معنای واقعی آن و نداشتن علقه فکری و ایمانی به ملت ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha