جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حسن حسن زاده - سپاه سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقدام تروریست‌ها سبب افزایش تنفر ملت بزرگ ایران از دشمنان خود شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سمنان، سردار سرتیپ حسن حسن‌زاده، در آئین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت برق منطقه‌ای سمنان، اظهار داشت: تروریست‌های جنایتکار با جنایت اخیر خود در اهواز و اقدام وقیحانه‌ای که انجام دادند؛ اوج خباثت و خواری خود در برابر ملت بزرگ ایران را به اثبات رساندند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه اقدام تروریست‌های مورد حمایت دشمنان در اهواز و به رگبار بستن مردم و سربازان بی‌گناه حاضر در رژه نیروهای مسلح در سالگرد حمله رژیم بعث عراق به ایران نشان‌دهنده اوج شکست دشمنان در برابر ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: این تروریست‌ها با هدف قرار دادن مردم بی‌گناه و به شهادت رساندن آنان، اوج زبونی و خباثت خود را نشان دادند.

وی با اشاره به تأثیر این جنایت تروریست‌ها و دشمنان ملت ایران افزود: این اقدام تروریست‌ها سبب افزایش تنفر ملت بزرگ ایران از دشمنان خود شده است.

سردار حسن‌زاده با اشاره به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) و شهدای عاشورا خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هشت‌ساله ملت غیور ایران در برابر دشمنان استکباری خود، برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و امروز نیز باید راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و آرمان‌ها و ارزش‌های والای آنان ادامه یابد و تجلیل از این بزرگواران یکی از راه‌های تحقق این مهم است.

وی با بیان اینکه تأسی به امام حسین(ع) سبب پیروزی رزمندگان غیور کشورمان در برابر همه دشمنان بزرگ و کوچک خود در دفاع مقدس و جنگ نابرابر شد، بیان کرد: امروز هم که آمریکا به دنبال راه‌اندازی جنگ اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران است باید با همان دیدگاه و الگوبرداری از فرهنگ عاشورا به مقابله با دشمن برویم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز ملت بزرگ ایران و مسئولان کشور با اتحاد می‌توانند دشمن را به‌زانو درآورند و این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha