جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در زمان جنگ همه طیف ها و تفکرات سیاسی روی دفاع از این خاک تاکید داشتند و همدل بودند و باید امروز نیز همان روحیه در این جنگ اقتصادی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، امروز در دیدار رزمندگان دوران دفاع مقدس بر ضرورت تقویت وحدت در کشور تاکید کرد و گفت: مقاومت و وحدت بین مردم باعث پیروزی بزرگ بر دشمنان اسلام شد و امروز به همان وحدت نیازمندیم.

وی با اشاره به نقش بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس افزود: اگر بسیج و مردم نبودند فقط با تلاش نیروهای مسلح به پیروزی نمی رسیدیم، آنچه که امروز نیاز داریم همان وحدت و همدلی زمان دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: نیاز امروز کشور وحدت بین تمامی آحاد جامعه و مسئولان است، در این راستا باید تمام مسئولان نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز باید به خاطر خون شهدا وحدت را حفظ کنیم، گفت: استان آذربایجان شرقی در هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار نفر شهید داد و امروز باید راه همان شهدا را برویم و به خاطر خون های ریخته شده برای ارتقای این کشور تلاش کنیم.

وی همچنین بر ضرورت گرامیداشت سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید روحیه و فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه داریم، در غیراین صورت، نسل های بعدی فراموش می کنند که گذشتگان چه فداکاری هایی در جنگ کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان ابراز داشت: در زمان جنگ همه طیف ها و تفکرات سیاسی روی دفاع از این خاک تاکید داشتند و همدل بودند و باید امروز نیز همان روحیه در این جنگ اقتصادی حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha