جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: چهار فیلم مستند از شهدای روحانی از سوی تیم رسانه ای حوزه استان در حال تدوین نهایی است و ان شاءالله به رسانه ملی ارسال خواهند شد تا از شبکه های مختلف ملی و استانی پخش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: روحانیون از فرصت تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در راستای ارتباط بیشتر با دانش آموزان و نوجوانان و تقویت ایمان و باورهای آنان استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: با حضور روحانیت در جبهه، رزمندگان با انگیزه الهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر می شدند و به دفاع از اسلام و انقلاب پرداختند.

وی تصریح کرد: آنچه روحیه رزمندگان را تقویت می کرد سخنان روحانیت بود، با این کار رزمندگان با انگیزه بالاتری آماده می‌شدند و به اهدافشان ایمان پیدا می‌کردند. ضمن آن که روحانیت در زمینه های دیگر مانند ورزش با دیگر رزمندگان همراهی می کردند و معنویت را توأم با نشاط در جبهه ها فراهم می کردند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: باید در زمینه معرفی بهترین فرزندان این مملکت به مردم تلاش ویژه ای شود، چرا که ظرفیت عظیمی در گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس وجود دارد که باید در تاریخ ثبت و ضبط شود.

وی به برگزاری کنگره سه هزارشهید استان قزوین، آبان ماه سال جاری در استان قزوین اشاره و بیان کرد: در بخش شهدای روحانیت 20 کتاب از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در زمینه های خاطرات ودلنوشته های این عزیزان به چاپ رسیده که در این کنگره رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: چهار فیلم مستند از شهدای روحانی استان قزوین در حال تدوین نهایی است که از سوی تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین تهیه شده و  ان شاءالله به رسانه ملی ارسال خواهند شد تا از شبکه های مختلف ملی و استانی پخش شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha