شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرکز اسلامی کارولینای شمالی رویداد خیریه کمک به سیل زدگان برگزار می کند

حوزه/ مرکز اسلامی شهر لامبرتن در ایالت کارولینای شمالی امروز با برگزاری رویداد خیریه اقدام به توزیع کیت های بهداشتی، وسایل مدرسه، نوشت ابزار و کوله پشتی در میان نیازمندان و بازماندان طوفان فلورانس می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از robesonian، مرکز اسلامی شهر لامبرتن در ایالت کارولینای شمالی امروز شنبه با برگزاری رویداد خیریه امدادرسانی، اقدام به توزیع کیت های بهداشتی و درمانی، وسایل مدرسه، نوشت ابزار و کوله پشتی برای کودکان، غذا و بطری های آب آشامیدنی برای نیازمندان و بازماندگان طوفان فلورانس می کند.

در این مراسم که در ساعت 5 بعدازظهر برگزار می شود، غذای گرم به همراه دیگر لوازم و مایحتاج ضروری و همچنین کیت های بهداشتی درمسجد جامعه اسلامی لامبرتن در میان نیازمندان توزیع خواهد شد. بانیان مسجد از والدین دانش آموزان خواستند آن ها را همراه خودشان بیاورند تا کوله پشتی و نوشت ابزار درمیان آن ها توزیع شود.

نشاط عبدالعزیز از مرکز اسلامی در این باره می گوید: ما در جریان قرار گرفته ایم که مردم به چه چیزهایی نیاز دارند و اینکه در حال حاضر لوازم بهداشتی و مواد غذایی مایحتاج اصلی آن ها می باشد.

عبدالعزیز با تاکید بر ضرورت وحدت، صرف نظر از دین و مذهب گفت: مرکز اسلامی با مردم شهر همراه است و ما همه با هم در مقابل حوادث متحد ایستاده ایم.

وی افزود: مهم نیست که شما مسیحی یا یهودی یا پیروان ادیان دیگر باشید. هدف مشترک همه ما این این است که خداوند را بپرستیم و با کمک به دیگران، در امور خیریه پیشتاز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha