جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی، ائمه جمعه تمام توان و همت خود را برای همکاری با مسئولان و دولتمردان در راستای برطرف کردن مشکلات گذشته اند که امیدواریم شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین، ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس گفت:رزمندگان دلاور وبا بصیرت ما در جبهه های حق علیه باطل معنای ظلم ستیزی وپیروی از ولایت را به دنیا وهمه بدخواهان عالم نشان دادند.

وی به اهمیت برگزاری نماز جمعه در کشور پرداخت و بیان کرد: نماز جمعه نماد اقتدار سیاسی و نشانگر اتحاد همه اقشار ملت است و در همین نمازهای جمعه روح وحدت، همدلی، ایثار و شهادت به نمایش گذاشته می شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در نمازهای جمعه پیوند عمیقی میان حاکمیت و ملت ایجاد می شود که به آسانی نمی توان این پیوند مقدس را از هم گسست، چرا که تمامی اعضای ستادهای نماز جمعه اقشار مختلف مردم هستندکه داوطلبانه به قصد خدمت به آحاد جامعه در این عرصه وارد شده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: بیانات حکیمانه ائمه جمعه بارها و بارها توطئه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را برملا کرده و به همین دلیل بیشتر اوقات ائمه جمعه با هجمه های مختلف دشمنان روبه رو می شوند.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: ائمه جمعه با توجه به منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در راستای جذب حداکثری انجام دهند تا بدین وسیله شاهد برگزاری هر چه باشکوهتر نماز جمعه و شکل گیری جبهه نیروهای انقلابی باشیم.

 وی اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی، ائمه جمعه تمام توان و همت خود را برای همکاری با مسئولان و دولتمردان در راستای برطرف کردن مشکلات گذشته اند که امیدواریم شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha