سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مهدی مینایی

حوزه/ حجت الاسلام مینایی گفت: مشکلات معیشتی مردم صرفا تحریم های خصمانه آمریکا نیست، بلکه عواملی از جمله سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار هدف دار است.

حجت الاسلام مهدی مینایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به عهد شکنی های آمریکا نسبت به مردم و دولت جمهوری اسلامی، اظهار داشت: آمریکا قابلیت اعتماد را ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا در مذاکره با کشورها همواره به دنبال تضییع حقوق دیگر کشورها و تامین منافع خود بوده و در راستای رسیدن به اهداف پلید خود از همه ابزارهای فشار استفاده می کند.

امام جمعه مهاجران ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن منافع آمریکا در خاورمیانه، بر آن شدند که در برابر اراده ملت ایران اسلامی ایستادگی کنند، که همواره با سیلی محکمی عقب رانده شدند.

وی تصریح کرد: آمریکا همواره با ابزار تحریم و تهدید، در صدد ایجاد رعب و وحشت در میان ملت جمهوری اسلامی ایران بوده که این برگرفته از عدم شناخت آن ها از ملت دلاور ایران اسلامی است.

حجت الاسلام مینایی ابراز داشت: از آن جا که آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست، ما نباید به یک باره در بحث برجام به تمام تعهدات خود عمل می کردیم، بلکه باید منتظر واکنش طرف های مقابل و انجام وظایف آن ها نسبت به ایران بوده و گام به گام جلو می رفتیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم تعهد آمریکا از گذشته پیدا بود و برجام هم به عنوان تجربه جدید بر بد عهدی آمریکا بوده و دیگر لازم نیست که ما مدام بر این معاهده غیر سودمند پافشاری کنیم.

امام جمعه مهاجران خاطرنشان کرد: مشکلات معیشتی مردم صرفا تحریم های خصمانه آمریکا نیست بلکه عواملی از جمله سوء مدیریت، رانت خواری و احتکار هدف دار است.

وی در پایان افزود: مسئولان اعم از سران و اعضاء سه قوه همواره باید با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی و به کار گیری نیروهای جوان، خلاق و انقلابی می توانند از سد همه مشکلات گذر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha