پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید آیت الله فلاحتی از مناطق سیل زده تالش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با حضور در مناطق سیل زده تالش از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده و بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از رشت، نماینده ولی فقیه در استان گیلان، با حضور در مناطق سیل زده تالش، از نزدیک مشکلات مردم منطقه را مشاهده و بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بازدید از مناطق سیل زده بخش اسالم تالش از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با توجه به فرا رسیدن فصل سرما برای اسکان دائم سیل زدگان اقدام  عاجل نمایند.
 

وی بر ساخت هر چه سریعتر پل روستای شیخ محله دهستان خرجگیل اسالم که براثر طغیان رودخانه ناورود ۱۰۰ درصد تخریب شده تاکید کرد و افزود: روستای شیخ محله ۳۰ خانوار جمعیت دارد که در صورت سرعت ندادن به ساخت این پل دانش آموزان این روستا از تحصیل بازخواهند ماند.
 

نماینده ولی فقیه در گیلان در پایان خاطرنشان کرد: برای جبران خسارت ناشی از سیل مسئولان سریعا اقدام کنند و برای ساخت خانه‌های تخریب شده روستائیان زمین‌های دیگری خارج از مناطق در خطر سیلاب در اختیارشان قرار دهند.

لازم به ذکر است، طبق اعلام رسمی مسئولین، بارندگی و سیل اخیر بالغ بر 126 میلیارد تومان بر زیرساخت‌های شهرستان تالش و 170 واحد مسکونی در روستاها خسارت زده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha