جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه مرودشت

حوزه/ امام جمعه مرودشت گفت: مردم مرودشت با تقدیم هزار و ۲۰۰ شهید و داشتن بیش از ۱۲ هزار جانباز و ایثارگر به خوبی نشان داده اند که قدر دان نعمت انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام آقایی، عصر روز گذشته در آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد، موسس و تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) مرودشت که در سالن ملاصدرا دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این که برگزاری چنین جلساتی مایه خوشحالی اهالی این شهرستان است، اظهار داشت: مردم مرودشت به حضور عالمی همچون استاد موسوی نژاد افتخار می کنند.

وی، تاسیس حوزه علمیه امام صادق(ع) رایکی از فعالیت های این عالم وارسته و خدوم دانست و افزود: حوزه علمیه دارای برکات و آثار بسیاری است که مردم نیز از آن استفاده می کنند.

امام جمعه مرودشت خاطرنشان کرد: در کمتر جایی از شهرستان آثار و برکت این استاد بزرگوار دیده نمی شود و این نیز افتخاری برای اهالی شهرستان مرودشت است.

وی تصریح کرد: مردم مرودشت با تقدیم هزار و ۲۰۰ شهید و داشتن بیش از ۱۲ هزار جانباز و ایثارگر به خوبی نشان داده اند که قدر دان نعمت انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام آقایی، رونق حوزه علمیه در شهرستان مرودشت را یکی دیگر از آثار و برکات وجود استاد موسوی نژاد دانست و عنوان کرد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدرسه، ساخت چندین مسجد، و ... از جمله فعالیت های این عالم بزرگوار در شهرستان مرودشت به شمار می رود.

وی ابراز کرد: ماه ها تلاش شده است تا بتوانیم این همایش را برگزار کنیم، این همایش گوشه ای از چیزی بود که مردم مرودشت در نظر داشتند تا از این عالم بزرگوار قدردانی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha