سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت السالام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت:دشمنان ملت ایران، بدانند که این کشور رهبری مقتدرانه و حکیمانه ای دارد که ملت ایران پشتیبان او و این کشور برآمده از خون شهدا هستند، پس دشمنان نباید به حریم این آب و خاک وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مسعود انصاری، در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین ضمن قدردانی از مواضع مقتدرانه و هوشمندانه نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی، از اقدام ارزشمند و قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در حمله موشکی اخیر قدردانی کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پیام و هشدار جدی به کشورهایی نظیر آمریکا، عربستان سعودی، اسراییل و امارات متحده عربی بود که اگر کشوری بخواهد به امنیت که خطر قرمز تمام ملت ایران و نیروهای مسلح نظام ما محسوب می‌شود تعدی و جسارت نماید با پاسخ کوبنده و محکمی مواجه خواهد شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی هم در عرصه موشکی وهم در عرصه پهپادی جزء کشورهای تراز اول جهان است؛ لذا نباید به این کشور حمله تروریستی ناجوانمردانه دست زد، چراکه این کشور در این 40 سال با همه توطئه‌ها و تحریم‌ها آبدیده شده است.

حجت‌الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: امروز باید همه آزاداندیشان و افرادی که صلح‌دوست هستند این را توجه کنند که چه ارتباطی میان داعش و آمریکا در منطقه وجود دارد و چرا باید پایگاه تروریستی داعش در 5 کیلومتری نظامیان آمریکا باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز داعش همان نیروی عملیاتی آمریکا و اسراییل و دیگر کشورهای عربی منطقه خلیج‌فارس بوده و به‌راحتی اهداف آن‌ها را در کشور و در سراسر جهان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: آمریکا با ابزار داعش به کشورهایی که سلطه پیدا می‌کند حمله کرده و از آن‌ها باج‌گیری می‌کند که امیدواریم برخی از مسئولین ساده‌اندیش در کشور جمهوری اسلامی که مدام بر طبل ارتباط با آمریکا و مذاکره با این کشور می‌کوبند این نکته مهم را توجه کند که آمریکا هیچ‌گاه علاقه‌مند به پیشرفت جمهوری اسلامی نداشته و نخواهد داشته و باید مقتدرانه در برابر دشمنان و آمریکا بایستیم.

حجت‌الاسلام انصاری گفت: دشمنان ملت ایران، بدانند که این کشور رهبری مقتدرانه و حکیمانه‌ای دارد که ملت ایران پشتیبان او و این کشور برآمده از خون شهدا هستند، پس دشمنان نباید به حریم این آب‌وخاک وارد شوند.

وی بیان کرد: امروز آمریکا با اعتقادات امت اسلامی کار دارد ولی این را بداند تا زمانی که فرهنگ ناب تشیع و فرهنگ سرخ حسینی در این کشور است، نمی‌تواند تعرض و جسارتی به این ملت بصیر داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha