سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
روحانیون

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: اندیشه‌ غنی و چهل ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که تنها راه عبور از بحران ها در کشور عمل و تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در اجتماع اقتدار عاشورایی بسیجیان استان قزوین، گفت: بسیج مهمترین عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که امروز ثمره شیرین آن را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی احساس می کنیم .

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد:  دشمنان  انقلاب اسلامی، قدرت بسیج را در همگام کردن مردم به سمت اهداف و آرمان‌های متعالی انقلاب دیدند، با  تمامی هجمه‌ها از طرق‌های مختلفی خواستند به انکار بسیج روی آورده و  این شجره طیبه را با تبر کینه‌توزانه، ضربه بزنند اما نتوانستند، چرا که بسیج و بسیجیان یک پیوند ناگسستنی با ولایت ونظاام جمهوری اسلامی داشته وخواهند داشت

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد:  همان گونه که بسیج توانست کارآمدی خود را در دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان بکشد، امروز نیز می‌توان با تفکر بسیجی بر مشکلات غلبه کرد و گام‌های مؤثری در زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان گرانقدر برداشت و در این خصوص مسئولان باید پیشگام باشند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین، تصریح کرد: ترس دشمن از خودباوری و توانایی نیروی جوان و روحیه بسیجی مردم ماست و تا این روحیه و تفکر در جامعه حاکم باشد از خطرات مصون خواهیم ماند.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: اندیشه‌ غنی و  چهل ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که تنها راه عبور از  بحران ها در کشور عمل و تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام مصطفایی به حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین در این تجمع باشکوه، بیان کرد: ۴۵۰ نفر از روحانیون حوزه علمیه قزوین در این مراسم باشکوه حضور داشتند تا به دشمنان نظام جمهوری اسلامی نشان دهند که همانطور که روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشت، امروز در در عرصه های مختلف این نظام اسلامی حضوری جدی تر داشته وخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha