پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب این قرارداد FATF به مصلحت کشور و نظام نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه با اشاره به آیه « و لا ترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار» و روایتی از مولای متقیان امیر المؤمنین علیه السلام گفتند: در هر کشوری باید امیری باشد که مردم تبعیت از او کنند و مملکت ما هم الحمد لله با رهبری مقام معظم رهبری به پیش می رود.

ایشان با اشاره به موضوع برجام ادامه دادند: در جریان برجام همه دیدند که دشمن چگونه عمل کرد و به چه نتیجه ای رسید.هنوز هم که هنوز است نتوانسته اند این قرارداد را سرو سامان دهند. دقیقا همان موضوعی که مقام معظم رهبری و مرحوم امام رحمه الله بارها فرمودند صحیح است که هر مقدار ما حالت انقیاد و عقب نشینی داشته باشیم آنها تقاضای بالاتر میکنند و اگر به همین ترتیب پیش رود نهایتا دیگر هیج اختیاری برای ما باقی نمی گذارند. ما نباید اختیار امور مالی کشور را به دست دشمن بدهیم و این مطلب واضح و مشخص است. اگر هم نیاز به تصویب قوانین مالی است این قوانین به صورت داخلی و با نظارت خود ما باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در مورد قرارداد fatf بیان داشتند: بنده نظرم این است که با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب این قرارداد به مصلحت کشور و نظام نیست و من از برادران و خواهران مجلسی میخواهم که همیشه زیر نظر مبارک رهبری حرکت کنند و کارهای کارشناسی را با ایشان مطرح کرده و هر چه که ایشان راهنمایی کردند عمل شود.

ایشان با اشاره مجدد به آیه شریفه بیان کردند: نباید به دشمن تکیه و امید داشته باشیم و اگر به دشمنان اعتماد کردیم آتش گرفتاری نصیب ما خواهد شد. امید است که مسئولین در مجلس و دولت عنایت کنند و نظر مبارک رهبری و مراجع را در کشور پیاده کنند و از شما عزیزان هم تشکر می گردد‌.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha