سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس گفت: کارکنان نیروی انتظامی امنیت را از خود سلب می کنند تا به دیگران امنیت دهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: هیچ کس نمی تواند نسبت به این مسئله بی توجه باشد که امنیت امروز کشور به واسطه ازخودگذشتگی و ایثارگران نهادهای امنیتی و سربازان امام زمان(عج) به دست آمده است.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: عزیزان نیروی انتظامی امنیت خود را سلب می کنند تا به دیگران امنیت دهند، این مسئله خود بزرگترین ایثار و ازخودگذشتگی است که می تواند در جامعه ای نمایان شود.

وی با اشاره به اینکه تنوع ماموریتی در نیروهای انتظامی بسیار گسترده است، خاطر نشان کرد: عزیزان نیروهای انتظامی در طول زمان فعالیت خود به بهترین شکل ممکن با مردم برخورد می کنند که همین مسئله سبب شده که مردم به راحتی به این افراد اعتماد کنند و در بدترین شرایط کادر نیروی انتظامی را در جریان می گذراند تا نسبت به رفع به برخی از مشکلاتشان اقدام کنند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های شوم بسیاری را در جهت برهم زدن آرامش و امنیت کشور رقم زدند تصریح کرد: به لطف خداوند متعال این توطئه ها با حضور سریع و به موقع نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی از بین رفت و آنها کاری از پیش نبردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نماد نظم، قانون و حافظ امنیت شهروندان است عنوان کرد: مهمترین رسالت نیروی انتظامی دفاع و حفظ حقوق شهروندی است و مردم باید نیروی انتظامی را به عنوان تکیه گاه خودشان به حساب بیاورند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha