شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوفرستی

حوزه/مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در پی انتشار شایعه ای مبنی بر عدم امکان خروج زائرین خراسان جنوبی از مرز مهران و سوء استفاده کلاهبرداران و دلالان از این شایعه پراکنی، این شایعه را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در پی انتشار شایعه ای مبنی بر عدم امکان خروج زائرین خراسان جنوبی از مرز مهران و سوء استفاده کلاهبرداران و دلالان از این شایعه پراکنی، این شایعه را رد و تأکیـد کرد: همان گونه که در سامانه سمـاح مشخص شده زائرین استان هیچ گونه محدودیتی در خروج از مرز مهران ندارند و می توانند بنا به انتخاب خودشان از مرز مهران یا چذابه خارج و از هر مرزی که بخواهند وارد کشور شوند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از زائرین اربعین حسینی درخواست کرد:  فریب دلالان و کلاهبرداران را نخورند و صرفاً جهت تشرف به عتبات عالیات در سامانه سماح ثبت نام کنند.

 
نوفرستی خاطرنشان کرد: اخیراً افرادی با شعار فریبنده ویزای ارزان تر و سریع اقدام به کلاهبرداری از زائرین کرده و برخی دلالان نیز با اخذ دلار آزاد از زائرین، از سامانه سماح دلار بازار ثانویه تهیه کرده و از این محل کلاهبرداری می‌کنند که توصیه می شود زائرین با مراجعه به سامانه سماح به صورت انفرادی یا از طریق سرگروههای مورد اعتماد ثبت نام و ویزا دریافت کنند. 
 
انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha