جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی آنچه قانون ماست "اسلام" است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، تاکید کرد: دشمن از ابتدا قصد ضربه‌زدن به اسلام را دارد و ما باید نسبت به آن آگاه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی از نظر جایگاهی که در قانون دارد ،مسئولیت‌های متعدد و مختلف را بر دوش می‌کشد و این خود نشان دهنده اهمیت جایگاه نیروی انتظامی است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی، نیروهای مسلح را خار چشم دشمنان دانست و افزود: کارکنان امین و سرفراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به لطف خدا از شرافت، کرامت و کفایت برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: انسان در مقایسه با سایر موجودات دارای تفاوت‌هایی است. همه موجودات از جمادات، نباتات و حیوانات برای آن‌چه آفریده شده‌اند از مبدا تا مقصد کامل آفریده شده‌اند و همه آن‌چه را لازم است انجام می‌دهند اما قابل رشد نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، لازمه ی رسیدن به سرمنزل حقیقی را حرکت در یک مسیر مشخص دانست و خاطرنشان کرد: انسان که برای هدفی دور و سر منزلی با فاصله زیاد به فاصله آخرت خلق شده هیچ نمی‌داند و هر چیزی را باید یاد بگیرد، نیاز به  یک معلم دارد و خداوند انسان را موجودی متکامل و نامتناهی آفریده که همواره در حال تغییر است.

وی افزود: آنچه موجب رشد هر فرد می‌شود قانون است و همه باید قانون را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی آن‌چه قانون ماست "اسلام" است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، تاکید کرد: دشمن از ابتدا قصد ضربه‌زدن به اسلام را دارد و ما باید نسبت به آن آگاه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: حساس‌ترین مسئله ما قانون است که متأسفانه دشمن قصد دارد به صورت مسقتیم و غیرمستقیم قانون‌شکنی کند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که قانون شکسته شود دو نظر وجود دارد، نظر خوش‌بینانه این است که ناکارآمدی و ضعف مدیریت باعث قانون‌شکنی باشد و نظر بدبینانه این است که نفوذ و تعمدی در داخل باعث قانون‌شکنی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی قانون اساسی ما پیشرفته‌ترین قانون دانست و تصریح کرد: اختلاس، ضعف مدیریتی، ضعف معیشت، ایجاد تفرقه و دشمنی همه این‌ها خلاف قانون ما است که دشمن می خواهد با استفاده از ابزار های فضای مجازی که در اختیار دارد به  قوانین ما ضربه بزند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با نظارت و توجهی که به قوانین داشته و حسن اجرای قانون مقابل این دشمنی‌ها ایستادگی می‌کند که این بسیار ارزشمند است.

وی با ضرورت پایبندی مردم به قوانین تاکید کرد و یادآورشد: وقتی که سهل‌انگاری باشد شاهد شکستن قانون خواهیم شد و اگر ما پایبند به همه قوانین باشیم همه امور ما درست است و ما در مدینه فاضله‌ایم، لذا همه ما نسبت به انجام قوانین مسئول هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه مردم و مسئولین برای رسیدن به قانون حق باید تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند در جامعه هرج و مرج کنند که باید همه ما تا پای جان از قانون حق و عدل دفاع کنیم.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha