جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ریحانه اصفهان

حوزه/ عملکرد بد و سوء مدیریت مسئولین را پای نظام و نا کارآمدی آن نگذاریم و بصیرت و خود را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی، در نشست بصیرت افزایی در مدرسه علمیه خواهران ریحانة اصفهان، گفت: پیام عاشورا، اصلاح امت اسلامی بود و عنصر ماندگاری امام حسین(علیه السلام)، اخلاص و فنا فی الله شدن بود.

وی اظهار کرد: چون ملت ایران در دوران دفاع مقدس مقابل دو گفتمان لیبرالیسم و کمونیسم قرار گرفت، بر آن شدند تا نظام اسلامی و انقلاب را نابود کنند، اما با لطف الهی، امدادهای امام زمان(عج) و تدابیر امام خمینی و امام خامنه ای انقلاب محکم تر بر جای خود مانده است .

غلامرضایی در ادامه در مورد حادثه تروریستی 31 شهریورماه 97 در اهواز گفت: این اقدام دشمنان هیچ ارزشی از نظر نظامی و استراتژیکی ندارد و این گونه حملات نشان دهنده ضعف آنهاست.

وی در پایان مطالب خود را در قالب سه نکته جمع بندی کرد و خاطرنشان کرد: پیام عاشورا و عبرت های آن را مورد توجه قرار دهیم، عملکرد بد و سوء مدیریت مسئولین را پای نظام و نا کارآمدی آن نگذاریم و بصیرت و خود را افزایش دهیم.

شایان ذکر است همسر شهید "علی نمازی" نیز در این نشست حضور داشت و با بیان گوشه ای از زندگی شهید، اظهار کرد: شهید نمازی در سال 1362 در جبهه های دار خوئین در سن 32 سالگی به فیض عظمی شهادت نایل آمد.

وی خصوصیات شهید و بخشی از وصیت نامه ایشان را برای حضار ذکر کرد و از طرف مدرسه علمیه ریحانه هدایایی به رسم یادبود به همسر شهید اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha