جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضا خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری بر پاسخگویی به مردم تاکید کرد و گفت: جامعه مخاطب منتظر پاسخ است و پاسخگویی مسئولان می تواند جو جامعه را آرام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در دیدار با مسئولان انتظامی شهر چغادک با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا و تقدیر از تلاش های این مجموعه، گفت: اقتدار و مردمی بودن نیروی انتظامی دو مقوله مهمی است که لازم و ضرورت دارد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه اقتدار پلیس نباید شکسته و تضعیف شود، بیان داشت: اصل اقتدار پلیس ضرورت دارد و همواره قاطعیت و طبق قانون عمل کردن مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی بر مردمی بودن نیروی انتظامی و صمیمت با مردم و امین بودن تاکید کرد و افزود: این مهم نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، چراکه اگر اقتدار و امین باشید، پشتوانه مردمی را خواهید داشت و اگر مردم دلسرد باشند این پشتوانه کاسته می شود؛ اقتدار بستگی به پشتوانه مردم دارد و اگر نباشد در خطر می افتد.

حجت الاسلام خدری، بر پاسخگویی به مردم تاکید کرد و افزود: جامعه مخاطب منتظر پاسخ است و پاسخگویی مسئولان می تواند جو جامعه را آرام کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مردم نیاز به آموزش دارند تصریح کرد: گاهی اوقات فرد به دلیل بی اطلاعی مرتکب جرم می شود، بنابراین نیاز است در حیطه های مختلف به مردم آموزش داد و در واقع آنها را مرحله به مرحله تربیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha