پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امضای تفاهم نامه

حوزه/ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین حوزه هنری فارس و مدرسه اسلامی به امضای مسئولین این دو مجموعه رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد کرم الهی پیش از ظهر امروز در نشست خبری همایش هنر اسلامی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه در فضای عمومی کشور دیدگاه های مختلفی وجود دارد، اظهار داشت: هنر یکی از ابزارهایی است که بعد از شکل گیری انقلاب باید مورد توجه قرار می گرفته است.

وی افزود: برای اینکه دیدگاه ها به یکدیگر نزدیک شوند، باید تلاش کنیم در فضای عمومی جامعه یک تعریف جامع برای هنر داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه برگزاری همایش هنر اسلامی تاکیدی بر آن است که به چالش ها بپردازیم، تصریح کرد: بسیاری از برداشت های که به نام دین از هنر می شود، متفاوت است، اما علما یک نگاه مطلوب و ملی نسبت به آن دارند.

وی خاطرنشان کرد: در روز های اخیر سه نشست هنر اسلامی، نشست فقه موسیقی و نقش هنر در تبلیغ دین، طراحی و برگزار شده که در توسعه این فرهنگ نقش بسزایی دارد. در خلال این سه نشست، نشست های محدودی بین اساتید برگزار شد، همچنین سفر تحقیقی نیز در حوزه شناخت مفاهیم باستانی با گروه ایتالیایی برگزار شد.

برپایه این گزارش، در حاشیه این نشست، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک حوزه هنری فارس و مدرسه اسلامی به امضای محمد کرم الهی و حجت الاسلام سید محمدحسین نواب رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha