پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 464557
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
معاهده FATF

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: جدیدترین توطئه علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، کنوانسیون FATF است که دشمن تمام نیروی خود را برای تحمیل این لایحه که کمتر از عهدنامه ترکمنچای و گلستان نیست، عزم کرده است.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان این روزها به هر دری می زنند که حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را متوقف نمایند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه توطئه های اقتصادی نمونه بارز این فتنه هاست، تاکید کرد: تحریم های اقتصادی و در کنار آن فشارهای رسانه ای برای تحریک آستانه تحمل مردم و ایجاد و القاء ناامنی در جامعه از ترفندهای این روزهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی هرگز پایانی نخواهد داشت، گفت: متاسفانه برخی از عناصر داخلی و خارجی خود بر این توطئه ها و نقشه های دشمنان همانند بی ثبات کردن کردن بازار دامن می زنند و به اصطلاح آب در آسیاب دشمن می ریزند، لذا این افراد به معنای واقعی دشمنان انقلاب و ملت ایران محسوب می شوند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود به موضوع روز کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت: جدیدترین توطئه علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، کنوانسیون FATF است که دشمن تمام نیروی خود را برای تحمیل این لایحه که کمتر از عهدنامه ترکمنچای و گلستان نیست، عزم کرده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: این لایحه که رنگ و بویی کاملا استکباری و استعماری دارد، به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و تقویت رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری ـ صهیونیستی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha