جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ دبیر کارگروه معنوی اربعین قزوین حضور اصحاب رسانه در رویداد بزرگ و معنوی اربعین را بسیار تاثیرگذار دانست و بر لزوم حمایت و پشیبانی مسئولین از خبرنگاران، تصویربرداران و تسهیل حضور آنان در کشور عراق تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار در مراسم رونمایی مستند «طریق عشق»، گفت: گذشته تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین توانست در مسیر نجف به کربلای معلی و کربلا آثار خوب و فاخری را تهیه و از رسانه ملی و استانی پخش کند.

تهیه کننده مستند «طریق عشق» به مشکلات ساخت این فیلم فاخر اشاره و بیان کرد: در حین تولید این مستند، اجازه ورود به برخی اماکن را به تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین نمی دادند وحتی چند بار پلیس عراق دوربین تصویربرداران را توقیف کرد، ولی با همه مشکلات این مستند تولید شد.

وی در ادامه افزود: همه دستگاه ها باید با ایفای نقش پر رنگ تری در راستای خدمت رسانی به زائران، در مراسم اربعین حضور داشته باشند و از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم استفاده کنند.

دبیر کارگروه معنوی یاوران ار بعین حسینی قزوین اظهار کرد: گردهمایی بزرگ اربعین نشان دهنده حاکمیت تفکر حسینی است، البته دشمنان همیشه در تلاش هستند که این حرکت مردمی و بی نظیر ر ا تضعیف و یا کمرنگ کنند.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: اربعین نشان قدرت منطقه ایِ نرم افزاری است و به دنیا نشان می دهد که جامعه مسلمان ایران و عراق و دیگر کشورهای دنیا به عشق آزادگی و فلسفه عاشورا در کربلا حضور می یابند.

وی در پایان با تقدیر از حجت الاسلام انصاری در همراهی تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین، حضور اصحاب رسانه در این رویداد بزرگ و معنوی را بسیار تاثیرگذار دانست و بر لزوم  حمایت و پشیبانی مسئولین از اصحاب رسانه و تسهیل حضور آنان در کشور عراق تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha