جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستاد اقامه نماز فارس

حوزه/ معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به برگزاری طرح «نماز کلید بهشت» گفت: این طرح در بیش از ۲۰ شهرستان برگزار شده است.

حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، از برگزاری طرح «نماز کلید بهشت» در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: طرح «نماز کلید بهشت» در ۲۰ شهرستان استان برگزار شد و بیش از هزار و ۴۰۰ نفر در آ« شرکت کردند.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس ادامه داد: فراگیران، مدت  ۱۲ ساعت در بخش تئوری با مباحثی چون معارف نماز، نماز شناسی، شیوه های دعوت به نمار، سوالات پرتکرار نماز آشنا شده و در بخش عملی مدت چهار ساعت در کارگاه عملی طریقه آموزش وضو، تیمم، ارکان نماز و افعال نماز آموزش دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: طرح «نماز کلید بهشت» طی تفاهم نامه ای که ستاد اقامه نماز کشور با نهضت سواد آموزی داشته، در سال گذشته به عنوان پایلوت فقط در شهرستان مرودشت برگزار شد، اما در سال جاری نیز این طرح را در ۵۰ درصد از شهرهایی که نهضت سواد آموزی در آنجا فعالیت دارد، برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: برگزاری طرح نماز کلید بهشت با استقبال مطلوبی از سوی فراگیران رو به رو شده که خواستار ادامه برگزاری این طرح شده اند.

وی بیان کرد: اساتید دوره از ستاد اقامه نماز استان تامین و سایر مراحل برگزاری بر عهده نهضت سواد آموزی بوده است.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به برگزاری طرح «نماز کلید بهشت» عنوان کرد: این طرح در بیش از ۲۰ شهرستان به مدت ۱۶ ساعت برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha