شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: در بحث مشکلات ارزی باید صحه بگذاریم برحرف آیت الله العظمی مکارم شیرازی مبنی بر اینکه دولت نمی خواهد ارز ارزان بشود وچه بسا خیلی از بدهی های خودش را از این طریق به بیمه ها داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، صبح امروز در نشست بصیرتی جامعه روحانیت و ائمه جماعات با موضوع «بررسی ابعاد تصویب لایحه FATF» اظهار کرد: عده ای از مسئولان دولتی به این بهانه که راه خروج ما از FATFهر زمان که اراده کنیم باز است،  برای تصویب آن تلاش کردند.

وی بیان کرد: سخن این است که وقتی ما وارد FATF شویم اطلاعات مالی کشور در اختیار دشمن قرار می گیرد و به فرض اینکه شروط هفت گانه تصویب شده ما را هم دشمن بپذیرد، ولی اطلاعات مالی ما خارج شده و در اختیار دیگران قرار گرفته است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر قرار باشد تحریم ها برداشته نشود و هیچ مشکلی حل نشود، چرا باید با دست خود چنین معاهدات بین المللی که به نوعی خود تحریمی است را امضا کنیم

وی تصریح کرد: کشورهایی که امضاکنندگان FATF  در دنیا هستند زیر سلطه آمریکا بوده، ولی برای ما پذیرش کنوانسیون   FATF چیزی جز ضرر نیست، اگر بخواهیم مشکلات ما برطرف بشود باید اتکا به داخل داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: امروز اگر به جای مدیران غرب گرا، مدیران جهادی را منصوب کنیم، مردم در برابر فشارهای اقتصادی هم می توانند تاب بیاورند،

وی خاطرنشان کرد: در بحث مشکلات ارزی باید صحه بگذاریم برحرف آیت الله العظمی مکارم شیرازی مبنی بر اینکه دولت نمی خواهد ارز ارزان بشود  وچه بسا خیلی از بدهی هایی خودش را از این طریق به بیمه ها داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید براینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، منسجم شدن مسولین پشت سر رهبری، فعال کردن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی، اطلاع رسانی مستمر وشفاف به مردم دور از ایجاد دو قطبی کردن ، استفاده از نخبگان وجوانان و جلوگیری از خود تحریمی از جمله راهکارهای مقابله برای حل مشکلات معیشتی مردم است، گفت: اقتدار نظام ما دررابطه با غرب نیست، دشمن در پی اقتدارزدایی از ایران است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha