جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: توجه به مسائل روحی و روانی، مطالعات علمی، دینی، ارزشی و آسیب شناسی مسائل مربوط به بازنشستگان ضروری است؛ در این رابطه می توان از ظرفیت حوزه و دانشگاه بهره بیشتری گرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، آیت الله اعرافی  پیش از ظهر امروز در دیدار تقی زاده، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور و هئیت همراه که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد، بر ضرورت توجه به مسائل روحی و روانی، مطالعات علمی، دینی، ارزشی و آسیب شناسی، مسائل مربوط به بازنشستگان تأکید کرد و گفت: در این رابطه می توان از ظرفیت حوزه و دانشگاه برای همکاری بهتر در مسائل مطالعاتی علمی و دینی بهره گرفت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بابیان اینکه لازم است در مورد سرمایه عظیمی مانند بازنشستگان فعالیت ها فکری شود تا حقوق این افراد از بین نرود، افزود: بازنشستگان ظرفیت خوبی در کشور هستند،  می توان از این ظرفیت در مسائل کشور استفاده کرد.

امام جمعه قم با بیان اینکه لازم است بازنشستگان با خیالی آسوده و راحت تر زندگی کنند، برتعامل، همراهی و حمایت هر چه بهترمسئولین با بازنشستگان تأکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: موضوع دیگر تأمین حداقل نیازهای بازنشستگان است. در این مورد می بایست سرمایه گذاری ها را تقویت کرد تا از این طریق بتوان مشکلات این قشر را رفع نمود.

وی بابیان اینکه اداراتی که درقم وجود دارند تنها برای قم نیستند، بلکه استفاده از این ظرفیت جهانی است، اظهار داشت:اکنون درقم مبلغان زیادی از کشورهای مختلف هستند، همین ظرفیت مناسبی درعرصه تبلیغ است و می توان از آنها درکشورهای مختلف بهره گیری کرد و از ظرفیت شبکه تبلیغ حتی می توان در رابطه با بازنشستگان و ضرورت حمایت از این افراد بکار گرفت.

در ادامه تقی زاده، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این صندوق گفت: این صندوق در تلاش است تا بازنشستگان از حمایت بهتری برای ادامه زندگی برخوردار شوند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha