چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجه الاسلام جهانگیری

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی شهرستان قیروکارزین گفت: حدود ۱۰۰ درخت نخل، لیمو ترش و لیمو شیرین از سوی باغداران شهرستان قیروکارزین وقف فعالیت های فرهنگی مساجد شده است.

حجت الاسلام مهدی جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری طرح «وقف درخت»، اظهار داشت: در این طرح برخی افراد باغدار درخت هایی را وقف فعالیت های فرهنگی مساجد می کنند.

 وی افزود: حدود ۱۰۰ درخت نخل، لیمو ترش و لیمو شیرین از سوی باغدارهای شهرستان قیروکارزین وقف برنامه های فرهنگی مساجد شده که همچنان رو به افزایش است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی شهرستان قیروکارزین از برگزاری طرح آشنایی نوجوانان با ایثارگران مساجد یاد و عنوان کرد: در این طرح نوجوانان به صورت محله به محله به خانه های ایثارگران رفته و  با آنان نیز آشنا می‌شوند.
 
وی به دیگر برنامه های فرهنگی این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل گروه جهادی تبلیغی با همکاری سپاه پاسداران شهرستان و مدرسه علمیه از جمله دیگر برنامه‌های فرهنگی این مجموعه نیز به شمار می رود که در این طرح ۱۰ نفر از  مبلغین  در طول ماه به مدت یک الی دو روز در روستاهای محروم این شهرستان حضور یافته و به فعالیت های فرهنگی می پردازند.

حجت الاسلام جهانگیری ابراز کرد: ویژه برنامه شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز از جمله برنامه های فرهنگی این مجموعه است که هفتم محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha