شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 اقامه نماز

حوزه/ مسئول نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: مسابقه کتابخوانی «نماز» ویژه افراد بالای ۱۸ سال در فارس برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی نماز ویژه افراد بالای ۱۸ سال از کتاب «خانه بهشتی» به نویسندگی محمد داوودی، در فارس برگزار می شود.

وی افزود: تاکنون بیش از هشت هزار جلد کتاب «خانه بهشتی» در سطح استان فارس توزیع شده که احتمال افزایش به ۱۰ هزار جلد نیز وجود دارد.

مسئول نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس، به نحوه شرکت در مسابقه کتابخوانی نماز اشاره و خاطرنشان کرد: همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند به صورت آنلاین و یا پاسخ نامه ای در این مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقه از ۲۰ آبان ماه می توانند با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز استان، به نشانه fars_namaz.ir پاسخ های خود را به شماره ۳۲۳۴۵۸۶۶ الی‌ ۶۸ ارسال و یا نمابر کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: فرصت شرکت در مسابقه آنلاین کتابخوانی نماز تا پایان آبان ماه سال جاری خواهد بود.

 وی تصریح کرد: به افرادی که پاسخ صحیح به سؤالات مسابقه نماز دهند به قید قرعه جوایز نقدی و غیر نقدی اعم از سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha