جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام طلاب به کربلا

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: امسال بیش از ۴۰ طلبه و استاد این مدرسه به اربعین اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدجمال حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم به ویژه طلاب از اجتماع بزرگ اربعین بسیار چشمگیر است و هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان خود را برای زیارت امام حسین(ع) به کربلا در عراق می رسانند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران افزود: مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران سه سال متوالی است که طلاب و اساتید خود را در این ایام به کربلای معلی اعزام می کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه افراد خیر، ادارات اوقاف و امور خیریه و ... در این برنامه همواره همراه ما بوده اند، افزود: امسال بیش از 40 طلبه، استاد و معاون مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران به کربلا اعزام می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: بخشی از منابع مالی این سفر توسط خیرین و بخش اعظم دیگر آن را مدیریت مدرسه تقبل کرده اند.

این استاد حوزوی گفت: برای اینکه طلاب از دروس عقب نمانند و  اینکه در شلوغی روز اربعین دچار مشکل نشوند، این سفر قبل از روز اربعین حسینی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha