جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ اکرم الکعبی

حوزه/ شیخ اکرم الکعبی ضمن تأکید بر اینکه مجاهدان یمنی با صبر و اراده پولادین خود ائتلاف عربی را در باتلاق گرفتار ساخته‌اند، گفت اکنون دشمنان سعودی در عمق خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء طی سخنانی در جمع حامیان محور مقاومت، پایمردی ملت یمن را مورد ستایش قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرم الکعبی با اشاره به توطئه امریکا و ائتلاف سعودی برای نابودی امت اسلامی، پیکان این توطئه را تجاوز به یمن و مردم شجاع و غیور این کشور دانست.

وی ضمن مقایسه تسلیحات پیشرفته متجاوزان با امکانات ساده مبارزان انصارالله، تصریح کرد: ائتلاف شرور عربی هیچ احترامی برای حقوق‌بشر قائل نیست و با پشتیبانی اسرائیل و آمریکا، از مردم آزادی‌خواه و مقاوم یمن انتقام می‌گیرد.

دبیرکل نُجَباء افزود: مجاهدان یمنی با صبر و اراده پولادین خود، ائتلاف عربی را در باتلاق گرفتار ساخته‌اند و به زیر کشیده‌اند.

الکعبی در ادامه با تأکید بر اینکه اکنون دشمنان سعودی در عمق خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند، گفت: به همین دلیل است که متجاوزان نادان به جنایت و کشتارجمعی روی آورده و با محاصره ظالمانه به قحطی غذا و دارو دامن زده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: ما با اعتقاد کامل می‌گوییم که همه داشته‌های خود را در راه دفاع از حق و مبارزه علیه باطل فدا خواهیم کرد و تا شکست متجاوزان، به مبارزه ادامه می‌دهیم.

مقام عالی‌رتبه الحشد الشعبی در پایان سخنان خود از ملت‌ها و رسانه‌های شریف و آزاده خواست که به یاری مظلومان بشتابند و در افشای جنایات قدرت‌های مستکبر نقش‌آفرین باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha