جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید به اینکه تضعیف سپاه پاسداران، تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: باید در برابر ادعای دروغین دشمنان درباره وضع حقوق بشر و برنامه موشکی ایران هوشیار باشیم و بدانیم دشمن به دنبال نابودی نظام ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان تاکستان، گفت: سپاه پاسداران در خنثی سازی توطئه‌های داخلی و خارجی علیه انقلاب نقش کلیدی دارد و با تفکر بسیجی از انقلاب اسلامی محافظت کرده است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید به اینکه تضعیف سپاه پاسداران، تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید در برابر ادعای دروغین دشمنان درباره وضع حقوق بشر و برنامه موشکی ایران هوشیار باشیم و بدانیم دشمن به دنبال نابودی نظام ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان تاکستان با تاکید بر این که با حفظ وحدت و انسجام به دنبال اقتدار، عزتمندی و پیشرفت کشور باشیم، اظهار کرد: دشمنان بدانند، سپاه در دل و جان مردم جای دارد و  ملت ایران قاطعانه از فرزندان خود در نیروهای نظامی و انتظامی حمایت می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: پاسخ رزمندگان سپاه به دشمنان و گروه‌های تروریستی، با تعداد اندکی موشک، بخشی از نمایش اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر عملیات تروریستی ناجوانمردانه 31 شهریور در اهواز بود.

 تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان اظهار کرد: سپاه پاسداران در اداره کردن هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار به‌سزایی داشت و امروز به عنوان یکی از نیروهای مسلح با اقتدار و افتخار در کشور ما محسوب می شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم، تصریح کرد: ان شاءالله امسال با شکوه ترین جشن انقلاب را شاهد خواهیم بود و بدون شک مایه یأس بیش از پیش استکبار جهانی خواهد شد.

حجت السالام والمسلمین اسلامی عنوان کرد:  آمریکا به دنبال تغییر نظام است، چر ا که نظام جمهوری اسلامی  مردم جهان را بیدار و آگاه کرده و اراده ظلم ستیزی را در آن‌ها بارور ساخته و این امر هیمنه آمریکا را می‌شکند.

انتهای پیام

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha