پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگروه توسعه آموزش و پژوهش اعتاب مقدس ایران در قم

حوزه/ دومین نشست کارگروه توسعه آموزش و پژوهش اعتاب مقدس ایران با حضور نمایندگانی از آستان‌های مقدس در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در نشست دومین نشست کارگروه توسعه آموزش و پژوهش اعتاب مقدس ایران که امروز در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد، نمایندگانی از آستان‌های مقدس امام رضا، حضرت فاطمه معصومه و احمد بن موسی علیهم‌السلام، مسجد مقدس جمکران و بعثه مقام معظم رهبری حضور داشتند.
بر اساس این گزارش: در این نشست طرح پیشنهادی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها درباره دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی مدیران و کارکنان آستان‌های مقدس معصومین علیهم‌السلام موردنقد و بررسی قرار گرفت.
در این نشست حجج‌اسلام علی راد، مدیر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم، علی‌اشرف عبدی، مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و علی‌اکبر صمدی، مدیر پژوهش و امور محتوای انتشارات مسجد مقدس جمکران و آقایان علیرضا شرقی از آستان مقدس احمد بن موسی علیه‌السلام، قاسم صبری، مدیر آموزش و تبلیغ مسجد جمکران و حمید مروجی به نمایندگی از بعثه مقام معظم رهبری در این نشست نظرات خود را پیرامون طرح آموزشی مدیران و کارکنان آستان‌های مقدس معصومین علیهم‌السلام ابراز کردند.
بعد از بررسی طرح پیشنهادی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این نشست، تصمیم به بررسی آستان‌های مقدس درباره این طرح و اعلام انتقادات و پیشنهاد‌ها تا پایان ماه صفر شد.
خاطرنشان می‌شود: پس از تصویب این طرح پیشنهادی در کمیته توسعه آموزش و پژوهش، مصوبات آن در کارگروه نمایندگان اعتاب مقدس تبیین و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha