جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مبلغان موکب

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از حضور مبلغان این استان در موکب های همایش عظیم اربعین در شهر سامرا خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به برپایی موکب های مردمی برای پذیرایی و اسکان زائران همایش مردمی اربعین حسینی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان امسال نیز با همکاری استان زنجان موکب مردمی پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در شهر سامرا برپا کرده است .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: در این موکب مردمی که تا دو روز پس از اربعین نیز برپا است، زائران همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی اطعام و اسکان می شوند .

 وی با بیان اینکه در این موکب تعداد 40 نفر از خادمان اهل بیت(ع) به زائران خدمات رسانی می کنند، یادآور شد: 35 نفر از جوانان ولایی و 5 نفراز مبلغان به زائران و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کنند .

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام است، افزود: این همایش خودجوش و مردمی نمایش اقتدار و عزت اسلام  ،عدالت خواهی و استکبار ستیزی آزادگان جهان است .

وی در پایان گفت: امسال هم این همایش جهانی با حضور خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف جهان با شور و شعور وصف ناشدنی برگزار خواهد شد و بار دیگر آزادگان جهان یاس و ناامیدی را برای مخالفان دین اسلام رقم خواهند زد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha