جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 466023
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کنگره سرداران شهید فارس

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به ساماندهی قبور شهدای گمنام در سطح استان، گفت: با تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام اخیر در حدود ۱۱۸ نقطه از استان قبور شهدای گمنام ساماندهی شده اند.

سرهنگ حمیدرضا گرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، اظهار داشت: امروز دشمنان برای ما چنگ و دندان نشان می دهند، ولی با فرهنگ ایثار و شهادت امیدوار هستیم مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده اند را به خوبی سپری کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی قبور شهدای گمنام در سطح استان، افزود: با تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام اخیر، حدود ۱۱۸ نقطه از استان قبور شهدای گمنام ساماندهی شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: در هر نقطه از استان که شهدای گمنام تدفین شده اند، هیئت امنایی برای آنان تشکیل شده که مسئولیت آنان در شهرستان ها به عهده فرمانداران و روسای دانشگاه ها است.

وی آثار منتشر شده شهدا را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: آثار منتشر شده شهدا از سال ۹۵ و ۹۶ در حوزه دفاع مقدس و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به صورت مطلوبی دنبال شده تا جایی که سال گذشته ۳۵ اثر منتشر شده است.

گرامی عنوان کرد: در سال ۹۷ علی رغم محدودیت اعتباری که وجود داشته تلاش بر این مبنا بوده که ۳۰ اثر را به تالیف و چاپ برسانیم. در طول شش ماه گذشته از ۱۵ اثر در مرکز استان رونمایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha