جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام احمدی

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین از پخش برنامه «تا آسمان» با حضور روحانیون واساتید حوزه علمیه قزوین از شبکه استانی مرکز قزوین خبرداد.

 حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، گفت: به دنبال انتصاب مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز قزوین، مهندسی انبارلویی نگاه ایشان به برنامه های معارفی وحضور روحانیون برجسته حوزه علمیه قزوین بیش از پیش بوده وبارها در جلسات مختلف بر حضور جدی وهمکاری شبکه استانی با حوزه علمیه قزوین تاکید بسیار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های معرفی قبلا هم از شبکه استانی مرکز قزوین تهیه وپخش شده بود ولی این برنامه با سبک وروش خاصی تهیه وبه صورت زنده همه روزه در لحظات اذان ظهر به صورت زنده پخش می شود.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین بیان کرد:این برنامه با عناوین گزارش های مردمی وهمچنین موضوعات مختلف روز در جامعه ومسائل معارفی ،قرانی برای مخاطبین پخش می شود.

وی تصریح کرد: برنامه  تا آسمان با حضور کارشناسان برجسته ونخبه حوزه علمیه قزوین که  قبلا شناسایی شده وبرای اولین بار در برنامه حضور پیدا می کنند که در این چهاربرنامه به خوبی مورد استقبال هم استانیها قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha