جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از مولفان حوزه دین در استان کردستان

حوزه/ با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و نیز جمعی از مدیران فرهنگی استان از مولفان برتر حوزه دین و قرآن تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور حجت الاسلام مختار کرمی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و نیز جمعی از مدیران فرهنگی استان ظهر امروز از مولفان برتر حوزه دین و قرآن این استان تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام مختار کرمی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: خدمت به مردم در هر لباس و کسوتی مایه برکت و رحمت خداوند است همانند خدمت امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: امروز کسانی که در مباحث اجتماعی به جامعه خدمت می رسانند دارای جایگاه و مقام شامخی هستند، لذا ما مدیران و متولیان فرهنگی باید همیشه و در همه حال حامی و پشتیبان بانیان دین و فرهنگ کشور باشیم و مشوق آنان در ادامه راه شان باشیم.

این مقام فرهنگی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم و کلیدی ما متولیان فرهنگی حمایت همه جانبه از مولفان و فعالان عرصه حوزه دین است، لذا بر این اساس سالانه تعداد زیادی از این افراد را مورد حمایت خود قرار می دهیم.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: یکی از نیازهای ضروری در دستگاه های فرهنگی انجام امور پژوهشی است، لذا همگان می دانیم که تنها با برپایی جلسات هرگز نمی توانیم در امور فرهنگی به صورت کامل کارنامه موفقی داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مولفان کتاب دینی و حوزوی ارتباط بیشتری با مسئولان و دستگاه های فرهنگی داشته باشند، گفت: همچنین از مدیران ادارات شهرستانی می خواهیم که در نشست و جلسات خود از مولفان حوزه دین برای پربارتر شدن جلسات شان دعوت به عمل آورند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از عبدالسلام کریمی، بهروز خیریه و جهانگیر ولدبیگی از مولفان حوزه دین تجلیل شد و از کتاب‌های اهل بیت در شعر و شاعران کرد تالیف بهروز خیریه، نقش مبلغان دینی در پیشگیری اجتماعی جرم از حجت‌الاسلام مختار کرمی، فرهنگ قرآنی راغب از جهانگیر ولدبیگی، مسجد، جوانان و نوجوانان و آموزه‌های رضوی از ژیلا امامی و راههای مقابله با تکفیر از دیدگاه اهل سنت تالیف عبدالسلام کریمی رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha