پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: امام حسین(ع) نماد آزادی و هدایت انسان‌ها بوده و از این جهت که فرزند پیغمبر اسلام(ص) هستند که در امت اسلامی در میان غیرمسلمانان هم جایگاه ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع طلاب واساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا گفت : هر زمان که به دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم به قله‌های عزت و اقتدار رسیدیم و هر کجا که از خط ولایت فاصله گرفتیم آنجا بوده که دشمنان ما سوء استفاده کرده‌اند.

استاد حوزه ودانشگاه خاطر نشان کرد: باید دشمن را شناخت، وقتی دشمن را بشناسیم اقدام به موقع باعث خنثی و شکست آرزوهای دشمنان خواهد شد، وباید امروز مسئله بصیرت افزایی را در خود نهادینه وتقویت نموده تا بتوانیم به موقع در برابر فتنه های دشمنان ایستادگی نماییم..

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: دشمنان برای مایوس کردن مردم تلاش می کنند تا با ایجاد تغییر در دستگاه محاسباتی مردم نقاط ضعف را بزرگ تر از آنچه هست جلوه دهند به همین خاطر برای از بین بردن آثار توطئه دشمنان باید برنامه ریزی جدی و دقیق داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: مهمترین راهکار برای خنثی کردن توطئه دشمنان مدیریت جهادی است که مقام معظم رهبری بارها به این موضوع تاکید کرده اند.

وی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی پرداخت وبیان کرد: حضور میلیون ها عاشق ا ز سراسر دنیا نشانه وحدت و اقتدار تمام ادیان الهی بر محور امام حسین(ع) است لذا این پیاده روی فرصتی مناسب برای خوسازی فردی، همدلی، انسجام اجتماعی و قدرت نمایی در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: امام حسین(ع) نماد آزادی و هدایت انسان‌ها بوده و از این جهت که فرزند پیغمبر اسلام(ص) هستند که در امت اسلامی در میان غیرمسلمانان هم جایگاه ویژه‌ای دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha