پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین

حوزه/ حجت الاسلام صفی الدین تاکید کرد هیچ کس اجازه ندارد با سرنوشت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی لبنان بازی کند و همه باید برای تشکیل دولت و تامین منافع شهروندان لبنان دست به دست هم بدهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله صبح امروز در مراسم سالروز شهادت شهید حکمت علی حیدر احمد در حسینیه منطقه راس أسطا در جبیل، تاکید کرد: دوت لبنان دیر یا زود تشکیل می شود و از مردم لبنان نیز خواست با وجود فشارهای اقتصادی و اجتماعی نا امید نشوند.

وی افزود: از نظر حزب الله اشخاص و مذاهب در وزارتخانه ها سهم ندارند و هر وزیری که تعیین شود متعلق به تمام مردم لبنان خواهد بود و دولت باید به تمام لبنان خدمت کند و این فرهنگ مقاومت است.

سید صفی الدین تاکید کرد هیچ کس اجازه ندارد با سرنوشت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی لبنان بازی کند و همه باید برای تشکیل دولت و تامین منافع شهروندان لبنان دست به دست هم بدهند.

وی در ادامه گفت: برخی از احزاب و جریان ها تلاش می کنند حجم و اندازه سیاسی خود را مغایر با واقعیت های رقم خورده در انتخابات به دیگران تحمیل کنند و این رفتاری است که از آن بوی خودمحوری و استبداد می آید و به هیچ وجه شبیه رفتارهای سیاسی عاقلانه نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha