پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشنواره

مسئول واحد پژوهش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی استان با حضور دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خبرداد.

 محمد اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، درباره آخرین اخبار واحد پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: امسال مراسم اختتامیه هشتیمن جشنواره علامه حلی استان، پنج شنبه اول آذرماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه با سخنرانی مدعو ویژه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، در سالن اهل بیت(ع) برگزار می شود، گفت: در این جلسه از آثار منتخیبن برتر حوزه های علمیه خواهران و برادران در زمینه پزوهشی تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

مسئول واحد پژوهش حوزه علمیه اصفهان افزود: آثار رسیده به دبیرخانه هشتمین جشنواره علامه حلی استان از حوزه های علمیه خواهران و برادران بالغ بر یک هزارو 356 اثر بوده که پس از ارزیابی و داوری متعدد توسط اساتید سطوح عالی، 51 اثر به مرحله نهایی راه یافت.

وی ادامه داد: در نهایت پس از داوری نهایی و تخصصی 51 اثر انتخاب شده، 25 اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شده اند که 10 اثر از حوزه علمیه برادران و 15 اثر از حوزه علمیه خواهران را شامل می شود.

اکبری تصریح کرد: رتبه های اول و دوم وسوم در هر گروه علمی شامل علوم انسانی مرتبط با دین، تفسیر، فقه و حقوق، معارف و تاریخ، فلسفه منطق و کلام است و همچنین داوران 15 نفر از طلاب را شایسته تقدیر و قابل تحسین دانسته اند، از آثاری که بالای نمره 80 را کسب کرده اند تقدیر و تجلیل می شود.

وی با تاکید براینکه آثار رسیده به این جشنواره شامل پایان نامه سطح 3، تحقیق پایانی سطح 2، کتاب سطح 2، مقاله سطح 1 و 2 و 3 نیزداشته ایم.

مسئول واحد پژوهش حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: داشتن شرط سنی حداکثر 31 سال از جمله شرایط شرکت طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران در جشنواره علامه حلی امسال بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha