جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که جامعه اسلامی تشنه معنویت است، گفت: در شرایطی که جامعه اسلامی و به‌ویژه نسل جوان مورد تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن قرار گرفته باید با برنامه ریزی مناسب و بر اساس شرایط روز و با نگاه انقلابی در جهت تقویت ارزش های دینی در سطح جامعه به ایفای نقش پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نشست مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ترویج و گسترش مفاهیم دینی را از مهمترین اهداف مجموعه تبلیغات اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما این است که بر اساس سیاست ها و راهبردهای سازمان در راستای توسعه فرهنگ دینی گام برداریم.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که جامعه اسلامی تشنه معنویت است، اضافه کرد: در شرایطی که جامعه اسلامی و به‌ویژه نسل جوان مورد تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمن قرار گرفته، باید با برنامه ریزی مناسب و بر اساس شرایط روز و با نگاه انقلابی در جهت تقویت ارزش های دینی در سطح جامعه به ایفای نقش پرداخت.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این نشست ترویج و توسعه فرهنگ دینی را رسالت مهم مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور و استان بوشهر در بخش دیگری از این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه های شورا در ماه محرم و صفر، افزود: امسال هیئات مذهبی از فعالیت و پویایی بیشتری برخوردار بودند و به لطف حمایت ها و هدایت های سازمان، در سطح کشور برنامه های متنوع و مطلوبی برگزار شد.

در بخش دیگری از این نشست رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان در سخنانی با تشریح برنامه های این تشکل، هماهنگی با نهادهای مختلف فرهنگی در راستای ترویج گفتمان انقلاب و کاهش آسیب های اجتماعی را از اقدامات جمعیت بانوان عنوان کرد.

زهرا رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: جلسه کارگروه بانوان جمعیت، با موضوع اربعین حسینی تشکیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha