پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون فرهنگی اوقاف فارس

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: اوقاف فارس چهار موکب از جمله موکب شهدای مدافع حرم را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برای ارائه‌ خدمات زائرین امام حسین(ع) برپا کرده است.

حجت‌الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز، اعزام مبلغ به پیاده روی اربعین حسینی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ۱۲ مبلغ در دو مرحله به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

 وی با تاکید براینکه مبلغان در دو مرحله شش روزه به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند، افزود: پنج مبلغ از تعداد ۱۲ مبلغ را استان فارس و هفت مبلغ دیگر را استان بوشهر به این پیاده روی عظیم اعزام کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: مبلغین اعزام شده بعد از انجام امور تبلیغ به زیارت سیدالشهدا(ع)مشرف خواهند شد و بعد از آن نیز برای دهه سوم صفر عازم مناطق استان برای تبلیغ خواهند شد.

وی به فعالیت های مراکز اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس اشاره و عنوان کرد: اقامه نماز جماعت یومیه، برگزاری زیارت عاشورا، برپایی مجالس روضه و سخنرانی از جمله فعالیت های موکب اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس به شمار می رود.
 
حجت الاسلام صفری ابراز کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس چهار موکب از جمله موکب شهدای مدافع حرم را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی برای ارائه‌ خدمات زائرین امام حسین(ع) برپا کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha