شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اربعین حسینی

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز فرهنگ حسینی جهانی شده است، گفت: این حضور میلیونی مردم نشان می دهد هیچ قدرتی نمی تواند مانع از اراده این عاشقان حسینی شود.

حجت الاسلام حسن زاده گنجی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از اعزام 160 نفر از طلاب این مدرسه به پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

وی با بیان این که طلاب این مدرسه علمیه نیز همانند سایر اقشار مختلف مردم مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی خواهند کرد، افزود: حضور طلاب در مراسم معنوی اربعین حسینی فرصت مغتنمی برای بهره گیری حداکثری از معنویت و فضیلت این مراسم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب این مدرسه هر ساله در ایام اربعین حسینی در این اجتماع عظیم حضور پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت استان، این اعزام در قالب یک کاروان انجام شده است.

حجت الاسلام گنجی با بیان این که این حضور میلیونی و خودجوش آحاد مردم در این راهپیمایی اعجاب آور است، تصریح کرد: حضور مردم از کشورها و با ملیت های مختلف در این راهپیمایی میلیونی نشان از اعجاز حسینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با اشاره به این که چنین حضور با عظمتی در هیچ جای جهان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این حضور وحدت آفرین پیام مهمی برای دشمنان و بدخواهان اسلام ناب و اهل بیت(ع) دارد و آن هم وحدت و همبستگی مسلمانان برای نابودی دشمنان اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم همه توطئه های دشمنان امروز فرهنگ حسینی جهانی شده، بیان داشت: حضور میلیونی مردم نشان می دهد هیچ قدرتی نمی تواند مانع از اراده این عاشقان حسینی شود.

حجت الاسلام گنجی در ادامه گفت: در حالی رسانه های غربی این اجتماع عظیم و میلیونی را سانسور کرده اند، اما عظمت و حقانیت این شور و شعور حسینی موجب جهانی شدن این حرکت شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) محمود آباد با بیان این که پس از شکست توطئه دشمنان در عراق و سوریه، تفرقه و اختلاف میان ملت ها در دستور کار دشمنان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: زائران حسینی باید مراقب باشند فریب توطئه های دشمنان را نخورند و دام آنها گرفتار نشوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها هدف دشمنان اسلام، نابودی دین در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی نمایش عظمت و اقتدار حسینی در دفاع از اصل دین و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام گنجی با بیان این که امروز ما هر چه داریم به برکت اهل بیت(ع) است، افزود: دشمن از این داشته های ما بسیار عصبانی است و به همین دلیل تلاش می کند امت اسلامی را از اهل بیت(ع) و معارف انسان ساز و تعالی بخش آنها دور کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha