پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان فارس از برگزاری دوره تکمیلی مشاوره در شیراز خبر داد و گفت: این دوره به مدت ۱۰ هفته بعد از ماه صفر آغاز و تا قبل از نیمه اسفند به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره تکمیلی مشاوره، اظهار داشت: این دوره بعد از برگزاری دوره مقدماتی به مدت ۱۰ هفته در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با تلاش هایی که صورت گرفت تعدادی از طلاب در دوره مقدماتی مشاوره شرکت کردند، افزود: حدود ۵۰ نفر در دوره مشاوره ثبت نام کردند که بعد از مصاحبه ۴۰ نفر از طلاب به دوره مقدماتی راه یافتند.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه استان فارس، مدت برگزاری دوره تکمیلی را ۱۰ هفته دانست و عنوان کرد: این دوره بعد از ماه صفر آغاز و تا قبل از نیمه اسفند ماه به پایان خواهد رسید.


وی به اهداف برگزاری دوره تکمیلی مشاوره اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره این است که هر مدرسه علمیه دارای یک استاد مشاوره شود تا پاسخگوی مشکلات طلاب شوند.

حجت الاسلام همایی بیان کرد: دوره تکمیلی مشاوره هر دو هفته یک بار در در سالن جلسات مدیریت حوزه های علمیه استان فارس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha