جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه فارس

حوزه/ کارگاه دانش افزایی پژوهشی طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان استهبان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، دوره دانش افزایی پژوهشی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان استهبان برگزار شد.

بنابر این گزارش، 53 نفر از طلاب و اساتید مدرسه امام صادق(ع) استهبان در این کارگاه شرکت کردند که از این تعداد سه نفر از اساتید، 25 نفر از طلاب سطح یک و 25 نفر از طلاب سطح عالی حضور داشتند.

این دوره دانش افزائی به مدت دو روز و در ۱۶ساعت برگزار شد که فراگیران در آن با کلیات(انواع روش، فرق روش تحقیق با روش‌شناسی، روش شناسی علوم، تفاوت تحقیق با گزارش تحقیق) نیز آشنا شدند.


همچنین، سوال تحقیق(سوال اصلی و فرعی و کاربرد آن ها، انواع سوال، فرضیه سازی)، بررسی پیشینه تحقیق، چکیده و خلاصه نویسی، جمع آوری داده ها در تحقیقات دینی، تحلیل داده ها، استنباط نتایج از دیگر مطالبی بود که فراگیران در این دوره با آن آشنا شدند.

خاطرنشان می شود، از فراگیران در طول دوره و به ویژه در پایان دوره آزمون های مختلف عملی و کتبی گرفته شد که برگه های آنان در حضور خود ایشان تصحیح و هر یک از فراگیران با نقاط قوت و ضعف خود آگاه شدند.

همچنین نیز با ارسال مدارک، نمرات، برگه های حضور و غیاب و آزمون به مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه(ستاد)، برای فراگیران گواهی صادر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha