جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان

حوزه/ مهدی صدفی خواستار پرهیز از رفتارهای جناحی و سیاسی در تبیین دستا وردهای انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، مهدی صدفی، در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان، به ارائه گزارشی از روند تشکیل ستاد و اقدامات انجام‌شده پرداخت و‌گفت: خوشبختانه در سطح استان به علت تعامل و وحدتی که وجود دارد از خرداد ماه امسال با حکمی که از سوی آیت الله جنتی در رابطه با ریاست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی داده شد، این شورا تشکیل شد و تاکنون پنج جلسه سیاست گذاری و دو جلسه راهبردی تشکیل شده است. همچنین ستاد در شهرستانها هم تشکیل شد و ریاست آن به ائمه ‌جمعه واگذار شد.

وی به رویکرد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: اولین رویکرد ما توجه به منویات مقام معظم رهبری است، خصوصا در ارتباط با تبیین برکات و ‌دستاوردهای چهل ساله انقلاب. دومین رویکرد مردمی شدن برنامههای چهلمین سالگرد است که این موضوع را هم در برنامهریزیها و ‌هم در اجرا مورد نظر قرار دادیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: هم افزایی و تعامل میان مسئولین استانی و ‌تشکلهای مردم نهاد، تحکیم وحدت و توجه به انسجام هر چه بیشتر و پرهیز از رفتارهای جناحی و سیاسی از دیگر رویکردهای ماست که به همین منظور از همه دلسوزان نظام و ‌ولایت در جهت برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت شده است.

مسئول ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان در پایان گفت: ۲۶ کارگروه متشکل از اقشار مختلف مردم در این ستاد تشکیل شده و در برنامهها بر لزوم توجه به بعد تبیینی تاکید شده است. همچنین اصول و سیاستها در پرهیز از برنامههای سطحی و‌ کلیشهای، بهرهگیری از ظرفیت رسانهها و فضای مجازی و ایجاد تنوع و‌ جذابیت در اجرای برنامهها میباشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha