جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ اکرم الکعبی

حوزه/ دبیرکل نُجَباء در دیدار با برهم صالح، نیاز عراق را مسئولان مؤمن و مکتبی دانست و تصریح کرد: پس از شکست تروریسم در میادین جنگ، باید با تروریسمِ فکری، فرهنگی و امنیتی مبارزه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اکرم الکعبي دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، با برهم صالح رئیس جمهوری عراق، در قصر "السلام" واقع در منطقة الخضراء بغداد دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل نجباء ضمن تبریک انتخاب دکتر صالح به عنوان رئیس جمهوری، اظهار داشت: شما امروز، مسئولیت بزرگ و خطیری در برابر خدا و ملت عراق دارید و مردم باید از مشکلات پیش‌رو خارج شده و اوضاعشان بهبود یابد.

شیخ اکرم الکعبی، ریاستِ جمهور را "یک تکلیف و نه برتری" توصیف کرد و افزود: عراق به انسان‌های مومن و مکتبی نیاز دارد که پس از شکست تروریسم در میادین جنگ، با تروریسمِ فکری، فرهنگی و امنیتی مبارزه کند.

وی همچنین بر ضرورت شناخت اولویت‌های دولت جدید و به خدمت گرفتن تمامی امکانات برای ارایه خدمات و تغییر وضع معیشتی مردم تاکید کرد.

در ادامه، رئیس جمهوری عراق، با تصدیق سخنان دبیرکل نُجَباء و خواسته‌های به حق مردم، گفت: پایان بخشیدن به تروریسم در ابعاد مختلف، حرکت سریع به سمت اصلاحات و ارایه خدمات به ملت، قطعاً از برنامه‌های دولت جدید خواهد بود.

برهم صالح با تاکید بر روحیه مشارکت و تعاون خاطرنشان ساخت: همه باید به دولت جدید کمک کنند تا وضعیت فعلی کشور بهبود یافته و سامان گیرد.

وی در پایان از نقش مقاومت اسلامی نُجَباء در ایجاد امنیت و ثبات کشور تقدیر کرد و اقدامات جهادی این جنبش را "فداکاری" خواند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha