پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ همایش «روش پژوهش حضرت آیت الله سبحانی» روز دوشنبه ۲۱ آبان، از ساعت ۳۰: ۸ صبح در سالن تالار برق شهر کرمان آغاز می‎شود و تا اذان ظهر ادامه می‎یابد.

خانم حاجی مقصودی دبیر علمی جشنواره ملی «روش پژوهش آیت الله العظمی سبحانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، در رابطه با زمان و مکان برگزاری این همایش گفت: همایش «روش پژوهش حضرت آیت الله سبحانی» روز دوشنبه 21 آبان، از ساعت 30: 8 صبح در سالن تالار برق شهر کرمان آغاز میشود و تا اذان ظهر ادامه مییابد که از طلاب خواهر و برادر استان کرمان برای شرکت در این همایش دعوت به عمل میآید.

وی افزود: این مراسم با حضور حجت الاسلام علی اکبر حصاری معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و همکار ایشان حجت الاسلام ربانی برگزار میشود، همچنین از حجت الاسلام رضا نژاد دانشیار دانشگاه جامعه المصطفی و از شاگردان آیت الله العظمی سبحانی به عنوان سخنران محوری دعوت به عمل آمده است.

دبیر علمی جشنواره ملی «روش پژوهش حضرت آیت الله سبحانی» در رابطه با میزان استقبال از این همایش تصریح کرد: در جشنواره امسال آثار متنوعی از نقاط مختلف کشور شرکت کردهاند که از لحاظ کمی با کاهش آثار ارسالی روبرو بودهایم اما از لحاظ کیفی، کیفیت آثار نسبت به گذشته به مراتب بالاتر بوده و در میان موضوعات جشنواره موضوع کلام بیشترین آثار را به خود ارائه داده است.  

وی افزود: این جشنواره در دو سطح برگزار شد که در سطح اول ویژه طلاب سطح 3 و 4  حوزه و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، دو نفر آقا از شهرستان قم حائز رتبه شدند و در سطح دوم ویژه طلاب سطح 2 حوزه و دانشجویان مقطع کارشناسی، دو نفر خانم از استان کرمان توانستند رتبه برتر را کسب نمایند.

مدرس حوزه علمیه خواهران استان کرمان در پایان گفت: سه اثر از آثار برگزیده در موضوع کلام بوده و یک اثر از آنها در موضوع فقهی بوده که صاحبان این آثار در طی مراسم همایش، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha