پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سخنگوی کمیسیون انتخاباتی

حوزه/ سید بشارت موسوی تهگسوی از برگزاری پنجمین دوره انتخابات ریاست و نمایندگان مجلس طلاب جامعه روحانیت بلتستان پاکستان مقیم حوزه علمیه قم در روز جمعه ۲ آذر ماه در حسینیه بلتستانیه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید بشارت موسوی تهگسوی سخنگوی کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان، اعلام کرد: انتخابات ریاست و نمایندگان مجلس طلاب جامعه روحانیت بلتستان پاکستان مقیم حوزه علمیه قم در روز جمعه 2 آذر ماه در حسینیه بلتستانیه قم برگزار می گردد.

وی همچنین اعلام کرد: طلاب واجد شرائط بلتستان مقیم حوزه علمیه قم می‌توانند از روز سه شنبه 22 آبان تا سه شنبه 27 آبان برای ثبت نام اقدام کنند.

سید موسوی در مورد زمان برگزاری انتخابات نیز عنوان کرد: انتخابات ریاست و نمایندگان مجلس طلاب جامعه روحانیت بلتستان پاکستان مقیم حوزه علمیه قم در روز جمعه 2 آذر ماه در حسینیه بلتستانیه قم برگزار می گردد و طلاب محترم بلتستان می توانند روز جمعه از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 در حسینیه بلتستانیه واقع در گذر جدا حضور پیدا کرده و به رای خود را در صندوق بیندارند.

سخنگوی کمیسیون انتخاباتی جامعه روحانیت بلتستان افزود: جامعه روحانیت بلتستان پاکستان گسترده ترین تشکل طلاب پاکستان محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در قم است و از چندین سال پیش در حال انجام کار فرهنگی و آموزشی در ایران و پاکستان است.

وی تاکید کرد:‌ جامعه روحانیت متعلق به تمامی طلاب بلتستان می باشد و متعلق به گروه، منطقه یا اهل زبان خاصی نیست و از حیث جناح های سیاسی نیز فراجناحی می‌باشد.

موسوی در مورد اعضای جامعه روحانیت بلتستان اظهار داشت: جامعه روحانیت بیش از (500) عضو از علما و طلاب در قم دارد علاوه بر این در سراسر پاکستان نیز اعضای فراوانی دارد و مشتمل بر اساتید حوزه، محققین، مؤلفین، خطبای شهیر، ممتازین و نخبگان متعدد می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha