پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دوازدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در مشهد -۱

حوزه/ دومین روز دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، با ارائه گزارشی توسط دبیرهمایش، در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دومین روز دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، با ارائه گزارشی توسط دبیر همایش، در مشهد آغاز شد.

در روز اول این هم اندیشی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، حجج اسلام والمسلمین سیدمصباح آملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، صفایی بوشهر، نماینده ولی فقیه در بوشهر، سید مجتبی ملکی، دبیر ستاد همکاری ها و برخی دیگر از صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.

همچنین در روز اول هم اندیشی دوازدهم ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، برش 5ساله برنامه حوزه برای همکاری ها در قالب یک طرح  توسط حجت الاسلام رجایی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه کشور ارائه و با حضور آیت الله اعرافی و بطحایی مورد تصویب قرار گرفت.

علیرضا رحیمی، در دومین روز از دوازدهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاری ها با ارائه گزارشی از فعالیت های یکسال اخیر ستاد، گفت: بحمدلله امروز با تعامل و هماهنگی حوزه و آموزش و پرورش، اتفاقات چشمگیر و ارزشمندی در قالب ستاد همکاری ها به ثمر نشسته است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: با توجه به نگاه و دغدغه نظام اسلامی نسبت به مسئله تعلیم و تربیت، امر آموزش و پرورش از اولویت مهم دستگاه های مختلف کشور می باشد.

وی، قدرت انعطاف برنامه های محوری ستاد همکاری ها را در استان های کشور بالا عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه 11 ماموریت و وظیفه مشخص از سوی ستاد همکاری ها ارائه شده است، استان ها بر اساس ذوق، خلاقیت و ابتکاری که دارند می توانند مسائل مختلف و مرتبط با این محورها را مدیریت و علمیاتی کنند و خوشبختانه چنین برنامه هایی از سوی استان های مختلف کشور قابل ملاحظه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha