شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست مشترک روسای ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در مشهد مقدس

حوزه/ در میزگرد هم اندیشی دوازدهم ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، بر ضرورت ساماندهی فعالیت های، فرهنگی، تبلیغی و مشاوره ای در مدارس تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، میزگرد تخصصی نکته نظرات معاونین ستادی وزارت آموزش و پرورش، حوزه های علمیه برادران و خواهران، در سالن همایش های مجتمع فرهنگی رفاهی نماز، در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست، معاونان پژوهش و تبلیغ حوزه های علمیه کشور، مشاور وزیر و رئیس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین، معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش و نیز معاونین آموزش و فرهنگی–تربیتی حوزه علمیه خواهران دیدگاه های خود را در خصوص ارتقا سطح همکاری ها و نیز چالش ها و فرصت های پیش رو بیان کردند.

شرکت کنندگان در این میزگرد با طرح مباحث تربیتی و ظرفیت های هر کدام از نهادهای سه گانه، خواستار ساماندهی فعالیت های تبلیغی، فرهنگی، آموزشی و مشاوره ای در سطح مدارس ابتدایی تا دبیرستان در سراسر کشور شدند و در ادامه با تاکید بر تطبیق فعالیت ها با سند تحول بنیادین و زیر نظام های آن، خواستار شفاف سازی محتوای سند و ایجاد کارگاه های آموزشی و دوره های پودمانی برای شناخت معلمان ، فرهنگیان، مدیران و نیز روحانیت مرتبط با آموزش و پرورش شدند.

معاونین حوزه علمیه خواهران نیز در این میزگرد با بیان ظرفیت های مرکز مدیریت حوزه خواهران برای همکاری با آموزش و پرورش، ضمن استقبال از طرح های کاربردی و موثر ستاد همکاری ها، بیان داشتند: روزگاری حوزه علمیه به دنبال فرصتی هر چند ناچیز برای حضور در آموزش و پرورش بود که به لطف انقلاب شکوهمند اسلامی این مهم در قالب ستاد همکاری ها شکل گرفته و انتظار می رود، سیاستگذاران و مدیران حوزه از این فرصت برای بهبود اوضاع تعلیم و تربیت کشور که از دغدغه های امام عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب و آرمان شهدای وطن می باشد، به منصه اجرا در آمده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha