پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه سفیران خفر

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت امام صادق(ع) خفر، نقش روحانیان و طلاب را در تبیین وحدت و اتحاد بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: طلاب باید مسئله وحدت را که یکی از اساسی‌ترین موضوعات انقلاب اسلامی است، به نحو مطلوبی ترویج داده و تبیین کنند.

حجت الاسلام مجتبی جوادی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه دشمنان در صدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، اظهار داشت: نفع دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است، بنابراین مسلمانان باید به نقاط اشتراکی که وجود دارد تکیه کنند.

وی، ضرورت وحدت میان مسلمانان را مورد توجه قرار داد و افزود: مسلمانان باید وحدت میان خود را حفظ کرده و از آن بهره ببرند چرا که همبستگی آنان خاری درون چشم دشمنان است.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امام صادق(ع) خفر نقش روحانیان و طلاب را در تبیین وحدت و اتحاد بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: طلاب باید مسئله وحدت را که یکی از اساسی‌ترین موضوعات انقلاب اسلامی است به نحو مطلوبی ترویج داده و تبیین کنند.

وی به فعالیت های مدرسه سفیران امام صادق(ع) خفر اشاره و خاطرنشان کرد: قرائت روزانه قرآن کریم، برگزاری دروس اخلاق هفتگی و همچنین برگزاری برنامه های پژوهشی و تهذیبی از جمله فعالیت های این مجموعه به شمار می رود.

حجت الاسلام جوادی در پایان گفت: مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری در سال ۵۳ که در مشهد ایراد شده با عنوان کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، هر شب با حضور طلاب و روحانیون در این مجموعه مورد بحث قرار می گیرد که برای طلاب بسیار مفید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha