جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحدت مسلمین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت فسا گفت: طلاب و روحانیون پرچمداران افشای نقشه و اهداف شوم استکبار و بسترسازان وحدت شیعه و سنی هستند.

حجت الاسلام هادئی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، اختلاف بین تاریخ تولد پیامبر گرامی اسلام(ص) میان شیعه و سنی را هفته وحدت خواند و اظهار داشت: اهمیت اتحاد که باید میان مسلمانان وجود داشته باشد موجب نامگذاری این هفته به نام وحدت شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان آسیب های بسیاری را از جامعه مسلمانان دیده‌اند، افزود: تشیع و تسنن اشتراکات بسیاری مانند قرآن، عبادات قبله و ... دارند که دشمنان به همین دلیل در صدد ایجاد تفرقه میان آنان هستند.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت فسا به نقش روحانیون در مقابله با دشمنان اشاره و تصریح کرد: روحانیون شیعه و سنی متوجه اهداف دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شده اند، به همین دلیل ما می‌توانیم بسیاری از اشتراکات را از یکدیگر بگیریم و منسجم عمل کنیم که در این صورت می توانیم در مقابل مستکبرین ایستاد گی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مستکبرین در پیاده‌سازی اهداف شوم خود تشیع انگلیسی را ایجاد کردند که با فحاشی به اعتقادات اهل سنت رابطه آنان با تشیع را برهم زنند و از سوی دیگر سنی افراطی را به عنوان وهابی ایجاد کرده‌اند تا با فحاشی به اعتقادات شیعه رابطه آنان را هم بر هم بزنند.

حجت الاسلام هادئی ادامه داد: جامعه استکبار برای اینکه جمعیت یک و نیم میلیاردی مسلمانان را  متفرق کند و نگذارد اسلام را ترویج کنند، افراط‌گری و اختلاف میان شیعه و سنی را رواج داده اند.

وی با بیان اینکه تشیع و تسنن با بصیرت افزایی می‌توانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند، تاکید کرد: در هفته وحدت باید تمام اختلافات کنار گذاشته شود و در عملکرد بر مقابله با استکبار هم افزایی داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت فسا، وظایف طلاب و روحانیون در هفته وحدت را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: وظیفه طلاب و روحانیون این است که مردم را نسبت به اهداف شوم دشمن آگاه کنند، همچنین باید مشترکات این دو مذهب را ترویج کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون پرچمداران افشای نقشه و اهداف شوم استکبار و بسترسازان وحدت شیعه و سنی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha